Pazar, Ekim 9

Me2day Üyelik İşlemleri

İlk Olarak Bu kutucuğa Tıklıyoruz.

Me2day tam olarak ne bilmiyorum,kızlar oppalarına ulaşmak için kullanıyor sanırım.Yada korelilerin sosyal iletişim ağı olabilir,sonuç olarak kore ile ilgili..Bende üye olayım dedim,bilmeyenler içinde rehber hazırlamamak olmazdı.

http://me2day.net/

1-İlk olarak ana sayfadaki "Join me2day" kısmına tıklıyoruz.
2-Aşağıdaki resimdeki gibi ilgili alanları doldurun,burda önemli olan 2 nokta cep telefonunuz ve mail adresinizi doğru yazmalısınız,onaylama kodu gönderiyorlar kısa mesaj ile.Telefon numaranızı yazarken başına "9" ve "Republic of Korea LGT" kısmını seçiyoruz.Send SMS tıkladıktan sonra telefonuza bir kod gelecek , kodu ilgili alana girin.Diğer alanlarıda doldurduktan sonra alt kısımdaki "JOİN" tıklayın.

me2day kayıt ekranı
3-Mail adresini doğru yazdıysanız aşağıdaki gibi bir ekran ile karşılaşacaksınız.Mail adresinize onaylama linki gönderildiğini,hesabınızı aktif etmek için linke tıklamanız gerektiğini söylüyor.

Mail Aktivasyon

4-Aşağıda görüldüğü gibi mail geldi,gelen maildeki ilgili linke tıklıyoruz.


İlgili Link
5-Linke tıkladığınızda hesabınızın onaylandığını ve giriş yapabileceğinizi söylüyor.

Aktif oldu Hesabımız
6-Anasayfadaki My me2day Linkine tıklayarak kendi sayfamıza girebiliriz.


Profilden Bir Görünüm,daha yeni üye olduğum için tertemiz =)

me2day profil ekranınız
nate.com anlatımı çok yakında,korece ve çok karışık :D






6 yorum:

  1. nickin ne yaa benimle arkadaş olsana :D orada da guzziyim

    YanıtlaSil
  2. http://me2day.net/ypdson ,guzzi diye arattırdığımda çok sonuç çıktı. =)

    YanıtlaSil
  3. Faydalı olmuş verilen bilgiler, ben de kendi bloguma link verecegim, herkes faydalansın.. vedatyami.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. nasıl bi şifre yazcam anlamadmki saatlerdir hiçbiri olmuyor

    YanıtlaSil
  5. ya ben çok teşekkür ederim anlatım için de telefondan nasıl açılıyor ? ben deniyorum deniyorum uygulama açılmıyor girmiyor hesabıma :(

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar verilen adresten girdiğimde sayfa açılmıyor neden olmuyor yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil