Pazartesi, Ekim 3

Operation Love - Bir Şans Daha


İwase ken(Rei nin tabiri ile Kenzo-Kun'a) çok sinir oldum izlerken.Aşkını bir türlü itiraf edemedi.Seni Seviyorum diyecek,habire geveledi durdu senelerce.


Dizide öncesi ve sonrası var,geçmişe dönüp bir şeyleri değiştiriyor ama istediği gibi olmuyor,sonra bir şans daha,yine olmuyor,yine,yine,yine...

ÖNCESİ

SONRASI

Son sahnede çok güzeldi,artık geçmişte ne yaparsa yapsın geleceği değiştiremeyeceğini,sadece pişmanlıklarından birazda olsa kurtulabileceğini anladı,şimdiki zamanda geleceği değiştirmek için süper bir konuşma yaptı finalde.Gerçi Bizde böyle bişey olacak,kan çıkardı valla..Evlenecem 5 dakka kalmış,biri onu ben seviyorum diyecek 1.derece cinayet sebebi :D


Special Bölüm zaten bir harikaydı olaya Tsurumi ve eri de dahil oldu. Hawai de çekilmiş herhalde,son sahil sahnesi muhteşemdi,o yüzüğü ben bile unutmuşum,rei çıkarınca bende şaşırdım Rei de Kenzo-Kun a karşı boş olmadığı için.Her bölümde ayrı bir romantizm vardı.


Çocukken söylemişlerdi daha. ;

En Güzel Replik 
Kenzo : Hayatım boyunca rei'ye bakacağım!
Rei : Sana güveniyorum. 


1 yorum:

  1. Kore Sevdalısı5 Ekim 2011 19:46

    Bazen bazı şeyleri söylemek kolay değildir ya cesaret edemez insan ya da içinde tutmak daha kolay gelir... Canı acır, gözyaşı döker; ama söyleyemez. Günün birinde içindeki her şeyi söyleyince çektiği bütün acılar sanki hiç yaşanmamış gibi olur. Tek taraflı da olsa aşk, aşktır işte...Birini sevmek yaradanın en güzel hediyesi değil mi? Karşılıksız, bir şey beklemeden. Sadece sevelim yeter...

    YanıtlaSil